Reklamáció

Készítsen egy képet a termékről

Ha bármilyen problémája van a termék garanciális időszakában, kérjük, dokumentálja. Készítsen kiváló minőségű fényképeket károsodásról vagy termékhibákról - lehetőleg többféle perspektívából. Ez segít nekünk megoldani a problémát. És szükséges is, annak maradéktalan teljesítéséhez.

Töltse ki a reklamációs űrlapot

Ha bármilyen problémája van a termék garanciális időszakában, kérjük, dokumentálja. Készítsen kiváló minőségű fényképeket károsodásról vagy termékhibákról - lehetőleg többféle perspektívából. Ez segít nekünk megoldani a problémát. És szükséges is, annak maradéktalan teljesítéséhez.

Azt szeretnénk, hogy panasza a lehető leggyorsabban megoldható, és Ön 100% -ban elégedett legyen. . Ezért kérjük, töltse ki a panasz űrlapot helyesen, ez jelentősen felgyorsítja a folyamatot.

Ellenőriztük a hibákat

A kitöltött és az elküldött formanyomtatvány alapján a reklamációs szakembereink felmérik a helyzetet és értékelik a termék hibáját.

Ne aggódjon! Szakembereink tudják, melyik megoldás a legjobb az Ön számára.

A panaszok feldolgozása

A panasz kivizsgálása 14 napig tarthat. Ez alatt az idő alatt megpróbáljuk felmérni, és megoldani a meglévő problémát. A panasz helyzetéről tájékoztatjuk Önt. Célunk, hogy együtt a lehető leggyorsabban megoldjuk a problémát.

Lehetőségek panasz esetén

Szakértőink a lehető legjobb megoldást választják panaszára. Ez lehet: rész, teljes termék pótlása vagy kedvezmény.

Számunkra az Ön elégedettsége fontos!